De dienst Ruimtelijke Ordening van onze stad Diest werkt enkel nog op afspraak. Om onze bezoekers goed te kunnen ontvangen, worden er twee ontvangstruimtes ingericht op onze dienst.

Deze zullen voorzien zijn van een digitaal scherm, voor de organisatie van openbare onderzoeken voor digitale dossiers, het digitale opzoekwerk bij vragen over een perceel, enz.

Om dit mogelijk te maken, wordt er op dit moment verbouwd en is het tijdelijk niet mogelijk om mensen te ontvangen op onze dienst.

We zijn tijdens de openingsuren wel telefonisch bereikbaar (013 35 32 59) en uiteraard steeds via mail (ruimtelijke.ordening@diest.be).

Zo proberen we alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden en op te lossen.

Wil je alvast een afspraak maken op de dienst Ruimtelijke Ordening?  Je kan zelf digitaal een afspraak inplannen via de website van de stad Diest, of je kan hiervoor langskomen op het onthaal van het stadhuis.

Vanaf 1 augustus ontvangen we je graag op onze vernieuwde dienst!

Bron : stad Diest